Applicatie
Wij vertrekken vanuit de ambities van onze klanten. Die ambities vormen de basis van de feedback die wij voor hen ophalen bij medewerkers en klanten. Dat gaat snel en eenvoudig. Via een link per mail of SMS wordt de applicatie gestart. Invullen gaat snel; wij streven naar een invultijd van rond de twee minuten. Omdat we deze uitnodiging met enige regelmaat sturen (bijvoorbeeld eens per kwartaal) kunnen we de vragen variëren per ronde. Daarmee is het mogelijk feedback op te halen rond actuele thema’s. De rapportage vindt real-time plaats; via een eigen inlog ziet u precies welke spiegel klanten en/of medewerkers u voorhouden en kunt u de ontwikkeling daarvan volgen. Via een aantal filters kunt u bovendien inzoomen op specifieke groepen. Behoefte aan een verdiepende vraag naar aanleiding van de uitkomst? Geen probleem; die vraag stelt u dan de volgende ronde. Daarmee blijft onze applicatie interactief.
Uiteraard voldoen we aan alle privacy eisen, beschikken we over up-to-date beveiligingen en zijn de uitkomsten volkomen anoniem. Ook wij zien niet wie welke feedback geeft; ‘privacy by default’.